Friday, October 8, 2010

daRts!


da lama x blogging. so entry today just nk sembang2 kosong pasal ape2 je yg jdk kat hidup aku sblm aku buat entry ni..musim final da tiba.so final practical exam bagi semua subjeck da pon lepas..OMG marks utk practical electrotherapy aku sucks! 24/40 sbb slh 1 je.position.utk neuro n cr (cardiorespiratory) ok la..sem ni agak stress bagi aku..semua target aku x mengena sama macam dart kt atas tu.aku da mula rsekn yg idop aku da x mcm dlu lg.makin rumit.mkn byk tahan sakit.but xpela.nk buat mcm mana.nk xnk kne tahan jugak.aku redha.tp sumtimes org yg aku x sangka akn buat aku sedih.tp xpela.aku tahan je.sbbb aku paham.hidup aku utk defend.bukan attack.aku just harap 1 hari nnt aku akn jdk lbh baik dr yg sekarang.buang semua spekulasi org psl aku.bia dorg gelakkn aku sekarang.1 day i shall rise again (dialog the fallen).
thx T_T=) (2x emotions)

No comments:

Post a Comment